CEEA ce NU auzi ÎN fiecare ZI!

Nu ştiu în ce masură la noi se discută această temă(dacă se discută) şi ,mai cu seamă,nu ştiu în ce masură se vorbeşte despre asta în şcoală sau în alte instituţii de învăţământ…Am în vedere tematica:”Tipurile de viziune asupra lumii.„.
Iniţial,am avut intenţia să traduc aici informaţia,s-o prezint in limba română…dar m-am răzgândit.E colosală!Eu n-o să ştiu s-o prezint atât de bine ca acest profesor(din video).De-aceea îl las pe el să vorbească…(despre percepţiile asupra lumii:caleidoscop şi mozaic;care dintre ele ni se impun la şcoală?;importanţa lor;despre geneza lumii:versiune pe care n-am mai auzit-o!…şi despre multe altele)

Lasă un răspuns

