Aici – km 0 (zero)!

…km 0…alfa…start…inceput!!!

Acest blog nu a fost creat cu un scop bine-definit.De-altfel,el are misiunea(ca oricare blog personal) să’mi reveleze personalitatea şi să „aducă lumină”  în mine.Până la urmă,fiecare are nevoie de a se simţi un „meşter Manole”,adică de a face ceva cu propriile mâini sau aripi.Sincer,la început e doar curiozitatea.O pură curiozitate în aflarea sinelui latent sau în perceperea acestei lumi…până la…o simplă necesitate: aceea de a-ţi „pipăi” identitatea.Dar…”să vedem,să vedem ce-o să iasă”…

8 responses to “Aici – km 0 (zero)!

  • Oxana

    plăcut să descoper această pagină la km 0 …revin, cu gândul de-aţi fi alături pe tot parcursul traseului

    deja-mi vei fi nu numai colegă de „Clipa”, dar şi de blog :)

  • Elena Vintea

    Iti multumesc,Oxana…multumesc si pentru colegialitate!;)

  • Napocel

    De ieșit, doi s-arătară
    ‘N acest blog cu floare albastră
    Un eu și-o Oxană
    Care-ți doresc să nu fii-n pană!

    Așa dară; de la 0 ai ajuns la 2 km. :)

  • Elena Vintea

    Da…cam asa …de la 0 am ajuns (poate) pe la vreo 2 km…
    Mersi,Napocel,pentru onoarea pe care i’ai „oferit’o” blog’ului meu de a aparea in versuri..;)

  • Napocel

    Și-n al meu blog va fi o onoare
    Km s-adaugi
    Cu a ta primăveratică răcoare

    http:// napobloghia . wordpress . com/

  • Napocel

    Am scris lăbărțat fiindcă ai o setare ce se pare nu permite iserarea de linkuri-n cpmentarii.

  • Dymitryos

    Cred ca e timpul sa renunti la ideea cu kilometrul 0… Berea nu se masoara in metri, gandurile in kilograme, dragostea in grade si privirile in ha. Un blog se masoara in privirile care il aud si in ochii care il vad. Un blog se masoara in sufletele prin care a calatorit si in sufletele care n-au avut inca fericirea sa il calatoreasca. Un blog se masoara in kilometrii parcursi prin gandurile altora. Iar in gandurile mele nu mai esti la km 0! :)

    p.s. Participasem intr-a 12 la un concurs-recital poezie eminesciana. Un elev de la un liceu rus venise sa recita (ghici? :)) „Floare albastra” cu o palarie neagra pe cap, blugi si o floare galbena in maini…

    Spun asta pentru ca imi doresc ca atunci cand sa intru pe blogul tau sa imi incant sufletul cu articole de toate culorile. Bafta si numai bine!

  • Elena Vintea

    Dymitryos,
    Merci pentru urari!…sper ca nu’ti voi insela aasteptarile! ;) …cat despre „Un blog se masoara in privirile care il aud si in ochii care il vad. Un blog se masoara in sufletele prin care a calatorit si in sufletele care n-au avut inca fericirea sa il calatoreasca.”…Putin imi pasa de numarul perechilor de ochi care’l vor vedea,importanta e comunicarea,transmiterea mesajului de la om la om(asta e functia internetului,nu?!).Iar „calatoria prin suflete” e ceva mult mai profund,care n’as vrea si nu cred ca se desfasoara pe net(In general,sunt impotriva „stapanului” virtual…Am creat blog’ul ca sa STRIG ASTA IN GURA MARE!)

Lasă un răspuns

